TEPE HOME


Çalışanlarımızın tamamının müşterilerimiz için üretilen hizmete katkıda bulunduğu; kaliteli, yenilikçi, güleryüzlü hizmet anlayışının tüm çalışanlarca benimsendiği ve bunun müşterilere hissettirildiği bir kurum kültürü oluşturmak hedefimizdir.


Şirketimizde geliştirdiğimiz bütün sistemlerde çalışanlarımızın temel sorumluluğu, kendini ve işini geliştirerek, Şirketimize ve kendisine değer katmasıdır.

Posta, e-posta, internet sitesi, gazete ilanları ve kurum çalışanlarının önerileri gibi farklı kaynaklar yoluyla gelen tüm başvurular, İnsan Kaynakları Bölümümüz tarafından bir havuzda toplanır ve açık pozisyona uyan adaylar görüşmeye davet edilir.

Başvurular bir yıl süre ile CV havuzunda uygun bir pozisyon açılması ihtimali ile saklanmaktadır.

Her yıl kurum çalışanlarımızın eğitim ihtiyaçlarını, performans değerlendirmeleri ve kariyer planları doğrultusunda belirleyerek bir eğitim programı hazırlanmaktadır.

Şirketimizde eğitim, oryantasyon programı ile başlamaktadır. Ayrıca, iç ve dış eğitim kaynaklarından yararlanılarak çalışanlarımıza yıl boyunca çeşitli eğitimler verilmektedir.

İnsan Kaynakları Politikamız ile ilgili bilgi almak için tıklayın.

Açık Pozisyonlarımız görmek için tıklayınız.

Başvuru Formu için tıklayınız.

1 yorum:

  1. dün saat 11,10 sıraları ankamall mağazanızı gezdim.İnanılmaz güzel bir mağaza ürünleriniz muhteşem gezerken dikkatimi çeken bir şey oldu.çalışanlarınızdan bir bayan cep telefonuyla konuşuyordu.bu kadar nezih ve şık bir mağazaya çalışanınızdan böyle bir davranışı yakıştıramadım.İYİ ÇALIŞMALAR.DENİZ ATAY

    YanıtlaSil